A nemzetközi kiállítási megjelenések mellett 2021 óta üzletember találkozók szervezésével is segíti az agrár- és élelmiszeripari cégek külföldi piacra lépését az Agrármarketing Centrum. A következő napokban két ázsiai állomáson is ún. B2B találkozók keretében találhatnak egymásra az exportképes magyar cégek és lehetséges importőreik: 2023. május 4-én Hongkongban, május 9-én pedig Tokióban születhetnek értékes üzleti kapcsolatok.
Az Agrármarketing Centrum 2021-ben indította el a magyar élelmiszeripari és agrárcégek piacra lépését segítő Hungarian Food Business Programot – írják közleményükben. A programnak számos eleme van, ezek közül az egyik legfontosabb egy online katalógus (Hungarian Food Business Catalogue), amely jelenleg közel 170 magyar cég mintegy 2000 termékét kínálja a külföldi beszállítók figyelmébe. A kiadvány mellett az egyik legerősebb pillér a szervezett…