Fontos feladat megértetni a fogyasztóval, hogy az alacsonyabb árfekvésű, nagyobb volumenben készülő bor is lehet finom és minőségi. A milliós tételben készülő francia champagne-ok esetében a nagy mennyiség senkit nem rettent el – mondta Soltész Gergő, az Ostoros Családi Pincészet tulajdonos-ügyvezetője, aki reméli, hogy egyszer a magyar borok is eljutnak ide. A szakember beszélt arról is, hogy milyen fejlesztések zajlanak a cégnél, és hogy hogyan próbálják meg pótolni a hiányzó munkaerőt.
A 2020-as évek trendjei közül a legfontosabb, hogy a koronavírusból azok a szereplők tudtak profitálni, akiknek erős kiskereskedelmi jelenléte és megfelelő márkaértéke, márkaismertsége volt. Ezeknél a borászatoknál az otthoni borfogyasztás növekedése ugyanis kompenzálta a HoReCa, azaz az éttermi, vendéglátóhelyi fogyasztás kiesését, sőt akár még növekedést is eredményezett – mondta el Soltész Gergő,…