A cég az idén több mint 18 milliárd forintos forgalomra számít, pár éven belül pedig 20 milliárd forintot is meghaladó árbevételt tervez. A tejtermékeket, húskészítményeket és fagyasztott élelmiszereket gyártó vállalat szerint az élelmiszerárak csökkenhetnek a következő időszakban. A Nádudvari célja, hogy hosszabb távon európai szinten is versenyképes élelmiszeripari vállalattá váljon, ennek érdekében folyamatos beruházásokkal fokozza a hatékonyságot. A boltláncokban hamarosan megjelenhetnek a magyar tejből készült minőségi, klasszikus gyümölcsjoghurtok, a fagyasztott, panírozott termékekkel pedig a külpiacokon is fokozatosan egyre jelentősebb szereplő kíván lenni a Nádudvari.
Rendkívüli piaci környezetben jelentősen növelte árbevételét a múlt évben a magyar piac egyik meghatározó agrárvállalatához, a NAGISZ Csoporthoz tartozó Nádudvari Élelmiszer Kft. A tavalyi 16,7…