A harmincharmadik BioFach Nemzetközi Bioélelmiszer- és Biotermék-szakkiállítást rendhagyó módon nyáron tartották. A négynapos nürnbergi rendezvényen az Agrármartketing Centrum által szervezett magyar közösségi standnak tizenegy kiállítója volt. Az AMC a július 26–29. között tartott eseményen mutatta be a nagyközönségnek saját élelmiszeripari exportfejlesztő programját, a Hungarian Food Business Programot.
Az ökológiai szakkiállítást és kísérő rendezvényeit, valamint a szokás szerint vele párhuzamosan tartott Vivaness natúrkozmetikai vásárt a koronavírus-járvány miatt idén július utolsó napjaiban tartották, a szokásos február helyett. Az ökotermékeket és -szolgáltatásokat felvonultató szakmai találkozón több mint 2 ezer kiállító vett részt 143 országból. A rendhagyó 2022-es vásárnak a klímatudatos termékek, a helyi nyersanyagok, a fenntartható csomagolási megoldások és az állatjóllét volt a…